sommarlov!

Nu är det sommarlov! Gött värre, jag börjar jobbet antagligen v24, så det blir lite ledigt innan! Jag ska passa på att göra färdigt några uppgifter som har skjutits upp... från förra våren;)
Nu sitter jag  här med mitt kaffe och myser ! Igår var det lite kalajs! Vi var in en glänta och  tog ett par öl, och  myste, sedan gick vi och på maskins grisfest och år god mat :) Sedan blev det några mellanlandningar på elektro ( där det dansades vilt till linda bengtzing) och på kemi! Efter det drog vi till gasquen och dansade loss ! Vid 00.00 var jag  helt slut och vid halv 2 satte vi oss på vagnen hem:)
I kväll ska jag upp till stallet och trimma lite ! Nästa helg blir det fullt upp, farmor fyller år och hela släkten kommer  hit och på söndagen ska jag iväg till svenjunga och tävla div 1 med nääs! Ska iväg och träna för Karin också, vi åker nog till vena denna veckan:)  Mycket fint ställe!
vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0