Studentmottagning

Jag ska snart på F´s lillasyrras student mottagning, ett roligt inslag i dagen som för övrigt har/är rätt  menlös! Toppy har vilodag idag så jag var uppe och mockade och gjorde ordning hennes mat och fixade även ordning i sadelkammaren och putsade.. Tyvärr har jag bara en häst, idag hade det varit prefa att ha två stycken, så man inte behöver vara "ledig" från ridningen.

Jag håller på att baka bröd, på ett recept jag  hittade på allt om mat´s hemsida. Just nu ligger det och jäser en sisa gång innan det skall gräddas.
Under tiden har jag läst lite i "svart som natten" av Ann Cleeves. Det är en av de först böckerna jag ska läsa som litteratur i min sommarkurs!  Jag ska även läsa en sommarkurs i MATLAB, vilket bör vara till god hjälp när det  kommer till plugget nästa år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0