Kvälls träning!

Idag körde jag och F ett medelpass på johanneberg! Det är ett riktigt bra pass, och man blir ordentligt trött! Jag var trött redan innan vi började , så jag tycket min "prestation" var riktigt bra, men det där extra ouschen kan brukar få, kom inte idag, jag  kände mig lite lam! Menmen, vi hade kul iallafal, och båda kunde konstatera att vi hade blivit bättre sedan sist!
Jag har fått tag i min chef också, så nu ska jag bara bestämma när och var jag skall jobba,men det blir säkerligen v.24-32, fast v.31 är det inga läger, tur eftersom jag ska till laholm då och tävla !
Laholm har de allra bästa och roligaste tävlingarna på hela året! I år skall jag "bara "rida två dagar ( fredag och lördag) , men vi åker säkerligen ned redan på torsdagen, för att " känna på banorna"!
Planen för sommaren att rida Lilla Edet ( sista omgången div 1) samt att rida meeting på lilla edet 23-25/7. Och sedan är det laholm den 6-7/8. Sedan har jag omtentor i skolan, så det kanske blir lite lugnt, sedan är tanken att jag ska rida iaf några starter i MSV innan hösten hinner allt för långt.
Nu blir det sängen för min del !
Sov gott!
/K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0