Jobbet snart!

JAG SKA TA MITT PICK OCH PACK OCH DRA TILL JOBBET! Även om det är söndag! Jag vill förbereda mig lite innan i morgon, för då startar lägrena på riktigt , sedan kör vi fullt ös fram till v.29, för att ha ett 2 veckors uppehåll, sedan kör vi en sista vecka 32! Många av dessa veckorna kommer jag  jobba i alingsås i nolhaga!  2-3 veckor kommer jag vara "fast " i vårgårda ( tånga hed)  med övernattningsläger mm! Idag skall hästarna kollas över och lokalen i källaren skall få sig ett röj!
Igår var jag och tjejerna och kollade sex and the city 2, jag gillade läget, trots att filmen inte hade jätte-bra handling och det inte var så mycket "city" men men. Jag skrattade mycket och det  var roligt! Sedan drog vi upp till TT och drack lite vin med killarna! Mycket trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0