GP borde skämmas!

Herrejisses, nu har  jag suttit och pratat med olika personer på GP under nästan en timmes tid, och jag vissa är hur trevliga som helst och vissa andra borde inte få prata med kunder över huvud taget. När jag tycker att det minsan är deras fel att de lagt dubbelprenummeration på mig,så ställer hon motfrågan ; Tycker inte du att du har fått ett bra pris?! Du betalar bara 700 kr /år och en vanlig prenumerant betalar 760 kr/3mån. Nej, eftersom ni har gett mig dubbla prnummerationer, så tycker jag inte det, sedan att ni är idioter är en annan femma!

Samt påståendet om att de ändrat min gamla studentprenumeration från student till vanlig utan att säga till/höra av sig med motiveringen att de inte hade något student kortsnummer på mig, men det lämnade jag ju när min prenumenation började , och vill ni ha en uppdatering får de väll höra av sig ? Eller har jag fel?
Nu har jag avslutat mina prenumernationer på GP och där med har de mist en av sina kunder. Jag ska nu sätta mig ner och författa ett bitterjuvlt mail till dem, så att de ska få smaka på min bitterhet!
/K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0