efter första dagen på jobbet

Och allt är som vanligt.... jag ville bara skrika högt, kasta alla mina saker i golvet ! Men vad gjorde jag , tittade ner i golvet, gick rakt in i duschen och tog ett bad medans tårarna rann för att jag var så arg. Nu sitter jag här, efter en jobbdag på en sisodär 9 timmars arbetsdag och ett besök i stallet på 3 timmar. Imorgon börjar jag 9 i stället för halv 8 och jag hade fakstisk tänkt att ta tåget till jobbet, men jag tror jag kommer åka och rida innan jobbet så det får bli en tidigmorgon!
Jag red Toppy en sväng i paddocken.Hon var lite seg i baken i början och jag var lätt okoncentrerad, men det  blev bättre och i slutet var hon riktigt fin.:) Nu ska jag  lägga mig i soffan ( nej den var upptagen ) jag tar öronproppar och lägger mig i sängen och dör lite i mitt hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0