Trött efter träningen

Idag har  det varit medeljympa, nu sitter jag i soffan och tittar på lyxfällan. Eftersom klockan bara är lite över 8pm, så ska jag  ta tag i något, kanske fixa iordning i sovrummet. Det blir dock sängen tidigt! Imorgon börjar jag 8 med föreläsning, och sedan är det labb hela eftermiddagen. Efter set är det värd-kickoff för CHARM i kårresturangen. Nice!

På fredag är det bodypump på luch, och matte på förmiddagen.

Lördag ska tillbringas i hästarnas tecken! Börja med ridning på morgonen, ner till kbk och kolla in clinic med Patrik Kittel, och sedan lunch med min tränare ! Ett besök på Svensk ridsport och kolla efter ridbyxor!

// K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0