Träning med träning

Igår var det ett vanligt medelpass! Med träningsvärken fortfarande nolande i ryggen efter måndagsen afrodans pass, var det på ett igen! Jag red lite på toppy på morgonen, och sedan körde jag ett medelpass på eftermiddagen! Det var ett riktigt kul pass, med sjukt bra musik! Riktigt bra musik med bra takt i ! Snacka om att jag var trött när jag satte mig på vagnen hem sedan. Men som tur  så var maten färdig, så det var bara att slå sig ner och äta:) Vi planerade en matlista , och drog och storhandlade. Sen blev det ett avsnitt av "real housewifes of new jearsy", eller hur det nu stavas!Sov som en sten!
Nu är det lunch, har haft föreläsning mellan 8-10 idag, i analytisk kemi. Riktigt intressat! Sedan köpte jag en almenacka på cremona, och printade alla labb handledningar! Nu ska jag strax åka till toppy! Kvällens höjdpunkt är 80 tals passet ( medeljympa, med dans inslag!)Sen blir det kanske en öl på kvällen!
// K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0