Måndags morgon

Jösses! Det känns inte som jag är vaknat ännu! Det kanske beror på min avsaknad av frisk luft! Igår var det inte mycket som innehöll det. Jag spenderade min dag inomhus i soffan med en filt och/ täcke. Drack Mineralvatten och cola zero.
Nu är det en ny vecka, och den ska börjas med Lite ridning nu på förmiddagen, sedan blir det plugg hos Frida och efter det träning på friskis! Lär bli götta! Imorgon är det yoga! och lektioner hela dagen, det blir matten! Hela eftermiddagen lång! Yee!
I lördags var det ialla fall ett sjukt roligt party!  Började med förfest hemma hos annie på chabo, sedan drog vi på pensionärssittning med it vid 19 tiden. Efter det så blev det mellan est hos annie, som fortsatte på en annan våning på chabo! Hos Marre för att vara mer exakt! Sedan drog vi till gasquen, och sedan en vända tiill torget och sedan  ner till FF, där jag och frida drack goda drinkar och dansade till 4 på morgonen. då jag och sambon satte oss i en taxi och åkte hem. Sedan sov jag till kl 15 också:P Det  blev en massa öhl, tequila,vodka och lite skumpa!Så man  mådde som man förtjänade igår! Tur att  det inte händer så ofta då hade man tagit två dagar, efter som dagen efter inte kan användas till något bra över huvud taget!
Nej nu måste jag verkligen åka till Toppy!
ha det gott!
/ K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0