Fredags fint

Fint ska det vara , men glamoröst behöver det inte alltid vara!
Är just hemkommen från en dag i skolan. Började med en matteföreläsning, som sedan gick över i datorövning, där läraren bad oss " bli bekanta med MATLAB" .Han tyckte vi var duktiga som kunde öppna programmet. höhö!  På eftermiddagen hade vi ett labbförhör inför AAS labben på torsdag, vi blev ju inte totalt sågade, men han menade på att vi var tvungna att läsa labb papprena några gånger till så att vi var mer välförberedda!
Nu ska jag dra mig till stallet och sen blir det middag med sambon, rött vin har utlovas, så jag är nöjd:)
Imorgon är det lördag och det betyder att  jag ska ha lite sovmorgon, kanske inte hela dagen, men en stund, sen blir det  lite läsande och efter det blir det fest! Förhoppningsvis ska vi på "pensionärssittning"  och sedan blir det randome party!
och, jag har ingen träninsvärk, helt sjukt! Jag tränade bort den igår! Jag tror det beror på bonnie tyler!
/ K.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0