Baugette bakande, småstädare och tvätt-master

Ja,det ä en sammanfattning som duger bra för att beskriva eftermiddagens aktiviteter. Jag red på förmiddagen, och det gick väldans bra, Toppy var riktigt fin idag, ännu bättre än igår!  Det var verkligen roligt! Mamma försökte fota lite med sin nya Canon D90? , det tog dock en bra stund innan hon lyckades. Har inte sett bilderna ännu, men jag hoppas jag får dem senare i kväll!
Nu väntar  vi på att Luddes föreldrar och hans bror skall komma hit, de skulle tydligen med sig mat, sjukt nice, att slippa laga middag!  Jag  väntar på arr baugetterna ska jäsa färdigt, så att jag kan grädda dem! Mumms!
Till lunch blev det tacopaj, som jag gjorde igår!
Vi hörs!
/ karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0