klänningen från i tisdags!

Fick ingen superbra bild, men jag tycker den är härlig ändå!
I tisdags var det ju som sagt CHARM banketten! En härlig tillställning. Jag längtar redan tills nästa år (om jag är värd då) .
Idag var en tung dag till att börja med, vi hade labbförhör efter lunch, som iof gick bra, men sjukt trist att plugga till! Nu sitter jag hemma, skriver en handlingslista för veckan. Sen drar jag till stallet och rider, om jag hinner efter det så ska jag köra ett pass på friskis. Får se hur jag gör.. Som sagt så behöver det handlas också, och städas. Vilket verkligen inte göras av sig själv... ( inte heller av ludde)
Nej nu måste jag sätt fart om någonting ska hända!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0