En sådndär " dagens lista"

Nämn något som gjorde dig glad igår: Fick resultat från en omtenta! Mycke trevlig läsning!

Vad gjorde du kl 08 imorse:  Red

Vad gjorde du för 15 min sedan: Gick hem från spårvagnen

Det sista du sa högt: Det var kul på träningen

Det senaste någon sa till dig: Var det kul på träningen älskling?

Vad har du druckit idag: Kaffe, Vatten,proviva, pepsi max

Vad var det senaste du åt: Quesadillas

Vad var det senaste du köpte: Pepsi max

Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun

Vad är det för väder hos dig nu: SNÖ


Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej

Sover du tungt: Inte direkt

Drömmer du mardrömmar: Nästan aldrig

Trivs du med ditt jobb: Om studie på chalmers räknas, så ja!

Favoritklädsel: Ridbyxor och musto jacka

Favoritlåt just nu: Hey Jude-The Beatles

Vad ser du om du tittar till höger: Min sambo

Vad gör dig glad just nu: Att plugget går bra, hästen känns fin och jag har världens bästa sambo!

Vad ska du göra härnäst: äta lite av min fantastiska bröd jag bakade!

Höger eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: Trött, aningen lätt retad

Favoritgodis: Jordnötsrutor, ev yohurt crisp

Kläder just nu: Favorit jeansen från USA, en hoodie från resteröds och tjocka anky strumpor

Sommarplaner:? JOBBA, tävla och resa

Hur många kuddar sover du med: 1

Spelar du något instrument: Tvärflöjt, piano,cello mm

Morgon eller nattmänniska: Morgon människa så det skriker om det!

Vad är viktigast för dig:
Min familj, toppy och min sambo, SÅ klart vännerna!

Är du kittlig: nja

Snarkar du: Om jag är förkyld

Stjärntecken: Oxe

Äckligaste insekten: ----

Längtar du mest efter just nu: Tävlings säsongen, våren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0