Dagens -allt möjligt!

Gick upp vid 10 tiden, läste bloggar i soffan. Åt frukost och duschade, nu ska jag laga lunch till min älskling som snart kommer hem från jobbet! I kväll blir det middag  med tjejerna! Mysigt, Imorgon, step up och  ridning, samt plugg förstås! Veckan pluss:2 inrapporterade tentor avklarade, har alltså klarat 5 av 6 st gjorde tentor, det måste vara xtra credd till mig!



DAGENS VILL HA
: Närhet
DAGENS KLÄDSEL: CK-jeansen och  en Peak Tröja, mjukis klädsel here i come
DAGENS SMINK: ----
DAGENS FRISYR: Blörr rufs i en tofs ( ny duschad)
DAGENS HÄNDELSE: Middag på johannebar ikväll! Med tjejrna och sambon
DAGENS LÅT: Bad Romance- Lady Gaga
DAGENS PLANER: ta det lugnt hemma, middag  ikväll!
DAGENS SAKNAD: glamour
DAGENS DUMMASTE:  Inget sålänge
DAGENS SJUKA: Torr hud?!
DAGENS DROG: Kaffe
DAGENS ROLIGASTE: Dagens disskussion med fluffan
DAGENS FAVORIT: morgon kaffet
DAGENS KÖP: -----
DAGENS GODIS: Bulle?
DAGENS HUMÖR: lamt
DAGENS ORD: Bad romance/ poker face




Vad är det för dag? - Lördag såklart ! Den tillbringas mycket trevligt hemma i lägenheten. Tänkte dra till stan, men tar nog det imorgon!

Är sängen bäddad eller obäddad? – Obäddad så klart!

Vad har jag ätit för frukost idag? – Müsli och mjölk och egetbakat bröd. Kaffe

Dagens frisyr? – Just nu är det blött efter tvätten, uppsatt i en hög hästvans.

Idag rekommenderar jag? – Att tänka efter före!

Detta ska jag göra nu?- Laga mat till min sambo!

Gårdagens bästa? –Manne på spårvagns hållpaltsen som blandade, finska, tyska engelska och svenska. han försäkte säga att  det syntes att jag älskade min pojkvänn, genom att titta på mina ögon. Mycket intressant upplevelse!


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0