CHARM-Nordens ledande arbetsmarknadsdagar!

Och såklart  är det chalmers som annordnar detta evenemang. 152 företag ställer ut på mässan som pågår i två dagar!  Idag är mässdag nummer två, och igår kväll var det CHARM banketten, med efterföljande CHARM kalas, arrat av FESTU! Allt var grymt kul! Banketten ägde allt! After Shave stog på scenen  och framförde alla de gamla godingarna! Maten var fantastisk och sällskapet var grymmt bra, satt bredvid en fråb shell och en från södra!  Mittemot hade jag rukans pojkvänn jacob, och han hade två från södra på sina sidor!
Sedan drog jag ut på CHARM kalaset med mina bästa EVENT-värdar, Mia och Henrik!  Vi partade loss ordentligt i baren och hängde med en gamla elektro killen och hans företags värd, som bjöd oss på dricka och tilltugg! Trevligt!Var hemma vid 2 tiden och  sommande väl vid halv 3 typ. Nu sitter man här:P Jag  tog en kopp kaffe, innan det är dags för " bakisfrukost " i loungen i kårhuset!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0