bedövning, borrning och min nya tröja

Nu sitter man här, med bedövningen i munnen, så att man känner aningen hjälplös. Jag vill dricka kaffe men jag är rädd att det sipprar ut:( Lagningen tog bara ca 25 min vilket var väldans skönt. trodde det skulle ta längre tid! Så nu ska jag strax dra till skolan och plugga fram till kl 15, då vi ska börja förbereda inför CHARM, ( chalmers arbetsmarknads dagar) , vi ska ha hand om CHARM-samtalen, som företag har med studenter, så det  blir nog ganska lugnt, i morgon kväll är det Bankett i restaurangen, mycket trevligt brukar det vara! Igår fyndade jag en ny klänning på sisters hade kostat 599 kr, jag betalade 149,50! Mycket trevligt! Köpte även två t-tröjor, en från Levis, oversize modell med snygg skärning, och en svart vanlig t-tröja från MQ. Och ett par jympa brallor från NIKE, mina gamla fran BB ( better bodies) har blivit väldans slitna nu  så det behövdes nya! Tyvärr var det spinning brallor med skärtlapp inuti, men jag "opererade" bort den, så nu är de helt vanliga träningsbyxor:)
Nej, nu ska jag dra mig mot skolan, annars surfar jag väll bort hela dagen är jag rädd!
Ikväll blir det  Afro dans på friskis!
/ K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0