Att skriva litteratur projekt

Det är inte kul! Nu sitter jag med ett projekt som skall in på onsdag. Artikeln handlar om polycykliska aromater i mat. Skoj va? Jag ska utvädera hurivida denna analys metod som använd verkar bra eller inte. Först måste jag bara förstå allt som står i atikeln, phuuu. Det är inte den lättaste engelskan direkt!Usch ja, nu tror jag ska ta en dusch aoch fräscha till mig lite innan jag fortsätter. Det  tror jag stenhårt på! Lite pauser måste man ha!

Kaffe maskinen kommer att gå varm idag det känner jag på mig! Måste vara pigg och skärpt!

Just nu sitter jag i myskläder, jag måste nog byta så jag känner mig fräach, det är inte trevlig med sunkighet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0