målen med HT2010/VT2010

Nu är det "äntligen söndag", nej det är herregud vad ska jag göra idag dagen! Jag var som vanligt uppe med tuppen , då jag brukar ta morgonfodringen i stallet på söndagar. Det är så himla skönt, verkligen lugnt och stilla ute. När man sedan vid 9 tiden har mockat, borstat och putsat massa grejer var jag klar. ( Hästen hade vilodag) ....

Vad ska jag göra nu? Åkte hem och låg och myste lite i sängen, för att inse hur pigg jag var och därmed var "att inte göra någonting" inget alternativ. Jag har idag gjort följande; Vart i stallet, ätit frukost, drukit kaffe, lagat lunch, diskat, läst bloggar, badat badkar och sist men inte minst läst klart "En studie i rött". Inte så mycket vill säga.

Jag bokstavligen längtar tills imorgon, när jag står i startlinjen till mitt sista år på chalmers, redo att lägga i översta växlen direkt.

Mina mål för skolan i år är:
  • Läsa och göra klart alla kurser
  • Göra mitt examens jobb
  • Ta examen
Mina mål för ridningen i år:
  • Få en rikigt bra avslutning av säsongen, och göra 2 tävlingar i höst. ( torslanda och gbg hsk)
  • Träna på tillsammans med Karin, och verkligen ta steget upp!
  • Fortsätta vara målmedveten och kämpa på!
Mina mål för Egen träning:
  • Träna självständigt minst 2 gånger i veckan. ( 1 jympa/kondition och 1 pump/gym)
  • Hitta lyckan i träningen.
  • Fundera på att bli ledare!
Nu ska jag öppna en ny bok och göra en kopp thé !


Må så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0