Lyckad träning idag!

Idag red jag en bra träning för Karin, vi  fokuserade mer mot tävlingen i helgen,, och jag fick rida igenom MSVC:2 som jag inte ridit ännu. Det var ett ok program, men jag behöver ha mer framåt, och lite mer klipp i steget speciellt i traven. I galopparbetet ska jag lita mer på att allt fixar sig, för det gör det. I trav öppnorna blir jag inte riktigt nöjd, och då vill jag gärna ändra mitt i, och har jag kommit in med en avställning, ska jag nöja mig med den, för det blir lägre betyg med hack och dåligt flyt ( som det blir om man sk hålla på och ändra) . En bild från innan jag drog till stan.
Nu ska jag göra mat och plocka i ordning lite här hemma. Sen blir det lite TV och sedan sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0