Lista

( Lånade från bästa SPIDERCHICK)
Namn: Karin

Beroende av:Kaffe, hästar


Vad tror folk om dig? Att jag är världens piggaste typ...


Stämmer det? Ja det tycker jag nog. 

Vad får du oftast komplimanger för?
Att jag är stark och hinner med mycket grejer.

Hur imponerar man på dig? Med att gå sin egen väg och göra allt man vill och kan.


Vem ringde du senast?
F( tjejkompis)


Antal timmar sömn inatt:
Sju sköna timmar


Sov du ensam: NEJ


Brukar du komma i tid:
Oftast, börjar bli bättre på det.


Vad tycker du om fötter: Nej


Hade du en bra kväll igår:
Ja, jag lagade mummsig mat och  tittade på tv efter ett hårt träningspass!

Favoritdryck på morgonen:
KAFFE.

Sysslar du med någon idrott: Ridning( dressyr) och F&S

Är du nöjd med ditt liv: Ja ganska , det egentligen ända som saknas nu är att ta examen och börja jobba!


Vad är det värsta du vet? Energibovar
. Dåligt rödvin, pengabrist .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0