inlägg nr 200

Ja, jisses det var inte så många inlägg på rätt lång tid.. Men sen är jag inte ute efter att hets skriva inlägg bara för att. Framför mig just nu ligger "Det Slutna Rummet"  och en kopp thé av okänd sort.
Pappsen ringde för en stund sen, det var så kul att snacka lite! Det blir inte så oft, eftersom han jobbar mycket och är ute och reser i världen. Nästa hel ska vi hem på kräftskiva och det ska verkligen bli mysigt! i pratade om alla han s"projekt han har på G. Han är en idémakare utan dess like ibland , jag är verkligen imponerad, och han sätt att tackla vissa problem på alltså! Jag tror delvis att jag ser mig själv i honom mycket, speciellt att alltid se allt gott i alla människor, och att inte bara se problem i situationer.Jag är väldigt stolt över det, medans vissa säkert tycket det är störande. Ta ingen skit! ( Grynet äger )

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0