Nytt namn på bloggen, men antagligen samma innehåll

Sommaren 2009- Vad kommer den innehålla egentligen? 
Sommarjobb på 4H i Alingsås ( nolhaga parken och tånga hed ) , tävlingar med Toppy( nordhalland rk, Lilla Edet rk, Laholms FRK, plus några fler. Jag ska åka till landet någon vecka ( kanske 31?)  Plugga lite ( typ Ekonomi, och något mer) 
Min lillebror Erik tar studenten den 3 juni, så då ska det firas ordentligt. Sen blir det N.D.Ä.D.Ö ( NuDjävlarÄrDetÖver) den 30 maj och lite annat. Idag ska jag till malin och  slinga och klippa håret. Jag klipper mig på Klippcenter i Göteborg ( kungsgatan)Mitt hår är ordentlig slitet nu, så det känns bra med en ordentlig klippning. Här ser man att topparna inte ser så glada ut...  Inte jag heller kanske,d et beror nog på att jag har en sjuk " bad Hair day" Det gör mig ledsen.

Nu ska jag åka till stallet och rida en sväng om på toppy, ska nog först rida ut lite och sen i skogs paddocken :) Myys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0