Kaffe, hallon och Body Combat

Jag vaknade med ett ryck. Jisses, jag hade sovit 2 timmar längre  än vad jag tänkt. Jag  som hade tänkt gå upp vid 9 tiden, men icke. Ja, det är bara att gilla läget! Jag har alltid svårt att sova länge, så det är ju bara bra att jag  kan vila ut mig.kaffe är nomnom  Jag slog på kaffebryggaren och gjorde mig en smoothie på hallon, lite banan och a-fil med hallon smak. Nom Nom frukost!
I eftermiddag blir det  uteritt med Camilla och putsande inför morgondagens träning.  Jag tror även att jag ska gå på F&S core kl 19.00 i Lerum, det brukar vara ett g. bra pass, och så slipper jag åka till stan. Det skulle iof vara kul att gå på medel puls, som är kl 18, det är ju mer fart och fläkt, mer allmän gympa liksom .MEN, det är ju faktiskt mitt favvopass på johanneberg, ett medelpass med Annika A, hon är grym, dela för att hon har en grym känsla för musik och  hon är alltid på G!

Det  som jag saknar mest från den tiden jag tränade på Life i Lerum, var Bodycombat(BC) passen som Tove hade. Det verkar inte som det är speciellt många som har kvar denna träningsform, synd! Det var verkligen den bästa träningen!  jga har alltid varit ett fan av box , där man m.h.a mitsar och handskar tränar två och två. Men BC är en helt annan sak, där är det mer ego fokuserat, det går i ett rasande tempo, låtarna som gör att du tar i så att du nästan kräks ( om du vill)  och hoppsparkar, armbågslag och round hous sparkar som viner genom den svettiga luften. Man skriker, svettas och efter en lugnande nedvarvning ala thai chi, är man en ny människa.bilden googlade jag fram.. Såhär kunde nästan se ut när vi tränade. fast vi inte var lika många ( eftersom salen bara tillöt typ 30 pers!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0