hell´s kitchen

Nu sitter jag och kollar in det grymma programmet hell´s kitchen. brollan  spelar  saxofon, och mamma duschar. Var i stallet från 16 typ, kollade på hoppträningarna och sedan  mockade jag och lade fram mat  till toppy. 
... Så här sleten såg  jag ut efter några timmar i stallet...  Jag fick mat när jag kom hem, det var nice! Jag  ska försöka  gå och lägga mig  lite tidigare idag, så jag  inte sover till halv 10, det är slöseri med tid... 
I morgon ska jag  ; Hämta kläder,  träffa ludde , dricka öl på john l´s, rida toppy, städa ur volvon. sen blir det  nog lite annat som är nödvändigt. SKulle behöva klicka hem några ridstrumpor. . Ska kolla det nu :)

Mvh Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0