Fredag 8 maj - Grattis till Mig !

Hurra Hurra för mig! Idag är det min födelsedag, det betyder allstå ingenting, det står bara att jag är 22 år istället för 21.  Ikväll ska jag, mamma , Ludde och min lillebror Erik ut och äta middag, det blir nice! Nu sitter jag i skolan och ska egentligen skriva om salt destillation, men orka på det , jag tar med mig boken hem och skriver en sväng för hand först, så jag får lugn och ro.

Att sitta i skolan en fredag eftermiddag känns konstigt, jag vill mest vara hemma och  kanske dra en sväng till stallet.

Igå rvar det programridning för Lena Mårtensson , jag red LA:1 , mest för att rida ett program och jag ville ha en bra känsla, toppy var som ett ånglok ibörjan, men blev bättre och bättre, och på slutet var hon rikigt fin!  Det var bra att får hjälp från någon med domar ögon.  Änmälde mig till en tävling i strömma den 21/5 också, d4et blir LA:4 och LB:2, det blir najs. den 16:e maj blir det  tävling i alingsås. Jag gillar alingsås , de har ofta bra tävlingar där:)

Nu ska jag åka hem, see ya !

// karin k


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0