En helt vanlig dag på mitt " sommarlov"

God förmiddag alla sköna!
Igår fick jag sommarjobb det är verkligen najs! Jag ska jobba på Alingsås 4H gård, som jag har gjort förut, samt att jag antagligen skall jobba lite på alingsås sjukhus , ( det är inte helt klart än). Men eftersom Alingsås 4H  har utökat, och tagit över tånga heds 4H gård, så har de mycket att göra, så jag ska antagligen hjälpa till innan också, så jag börjar nog jobba v. 24 antagligen.
Det som suger är att Karin bara kommer  komma till Landvetter varannan vecka nu, jag måste se om jag  kan fixa en träningsplats någon annan stans de veckor hon inte kommer dit. Jag ville verkligen ligga i och träna nu på sommaren när jag har ordentligt med tid! Gårdagens  träning var grymt bra, mycket "vardags ridning" men ändå sätt för mig att träna hemma, vilket är det viktigaste för att kunna komma uppåt i klasserna.

Nu ska jag åka in till skolan och äta lunch med Kakan, det  blir trevligt värre!

See Ya later

den 19/4-2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0