Tisdag

Frukost tips !
Gör en härlig sommar smoothie! Mixa Vanilj-yogurt,Frysta Hallon, en halv banan och kanske lite apelsin jucie. Smarrigt värre!

Dagens schema
  • Rida
  • Spinning 19.00
  • Plugga?
  • ???
  • ???

Detta är vad  mina planer är för idag!  Det känns toklite, känns jobbigt....  Jag vet inte vad jag ska ta mig för!  Det är bättre att jag åker till stallet och är där bra länge istället. Sitter och lyssnar på Hallå P3 nu, lillebror ska åka till Sunny Beach idag, fusk!  Jag sitter och kollar på vad det finns för resor i sommar, jag och Ludde ska åka på en liten weekend eller möjligtvis en vecka till medel havet någonstans.
 
Såhär ser jag ut när jag är trött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0