Tips!

Tips på en bra butik på nätet! De har fraktfritt i hela Sverige, och mycket bra recensioner!
Jag blev glad att de hade de schampoo jag använder , det heter Sensi balance, och är från Loreal´s serie Expert. Sedan använder jag ett spray balsam, och en intensiv inpacknings från samma serie som mitt schampoo. Fast det är för färgat hår!
http://www.forhair.se/
Idag kommer hela tjocka släkten  hit ( eller ja, nästan ) några kommer i morgon! Första kommer farmor, och sen kommer kusinskaran från Åby ( Norrköping) Så det kommer  vara livat här i morgon vill jag lova! Det  ska ju börjas i tid, och ja det komemr det göra, kl 8.30 kommer vi säkert ha minst 10 lyckliga studenter här som ska dricka champange och äta jordgubbar och mysa, sen blir det "lugnt" igen fram till halv 3  typ, Erik och resten av Lerums Gymnasium springer ut kl 15.00, så  efter det är det mottagning här hemma, och då ska jag dricka öhl vill jag lova! Red Stripe ska flöda ner i min strupe ( och brosans också)!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0