ny design igen-Bok tips

jag har  tagit mig i kragen och försökt lära mig liteom hur man kan ändra sin design på bloggen. Vet egentligen inte om jag gillar den, men spelar roll, jag har gjort lite iaf, mer kommer när jag orkar :) Om en timme ska vi åka och kolla på gården igen, blir fejnt vettu!
Älsklingen är och kör halkan på stora holm nu, jag saknar honom, han borde vara hemma hos mig :)  Jag längtar tills vi skall å semester och får lite kvalitets tid tillsammans!
Visst , det är spegelvänt! Men titeln på boken är Vindens Skugga och är skriven av Carlos Ruiz Zafón! Jag fick låna den av Luddes mamma, så jag har inte kommit igenom den  än, men det kommer! Inledningen är lovande!

Vad tror ni om denna som header till min blogg? Jag tycker den har potential!

// Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0