Kolla på hus !

 
God morgon bloggen!
Det blev rätt sent igår, så jag är lite sliten idag!  Jag tog sällskap med erik och hans polare in till göteborg, sen drog  jag upp till chalmers, där det  var lite fest som vanligt! Efter en stund skulle alla dra till linné, men jag bangade, eftersom det verkade krångligt och onödigt! Jag drog till risjerk och hängde med HÄKS, och Åsa. Vi drack jäger ur koppar, och  hade det trevigt...  Sedan blev det skrubben med KAOS, och en kille som stötte på mig ungefär 1 timme, eftersom han var efterbliven och inte förstår vad  meningen " jag har pojkvän" betydde:P

Nu  har jag drukit kaffe och ätit  en god fralla:)  Vi ska åka och kolla på en gård i närheten,  eller ja, det  tar typ 10 min med bil dit. Det är  ett stall med 6 boxar, ridhus, paddock, 14 Ha mak( hagar och lite skog)  och sedan är det  ett boningshus på 189 kvm, Ett "förråd/sadelkammare" och  hönshus, men där det  finns uteboxar. Det ligger  riktigt  fint uppe på en höjd, och ja, det är helt enkelt jätte mysigt! Jag ska  ta lite bilder, så kan jag lägga in det senare! 

Vi hörs senare! 

// Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0