Jobba imorgon

Nu känns det  som sommaren har kommit igång, solen tittar fram och värmen har spridit sig lite :) Imorgon drar  jobbet igång, börjar halv 8 i alingsås , så jag åker  nog från Lerum vid 7 tiden. Ska ha med mig lunch också ( det  fick vi förut) . Men det bästa är att jag  får ett  månadskort som gäller  från Göteborg till alingsås :) Och då kan jag åka obegränsat med resor till göteborg :) 
Älsklingen var här igår :) Fantastiskt, satt och kollade på boplats om det fanns några lägenheter:)Vissta fanns det  fina lägenheter, en 3:a i mölndal för 5800 kr :) Men, jag tror att det är bättre att ha en relatvit stor i börja, 82kvm är rätt stort :) Och det  blir g.mycket pengar i slutändan, om man ska ha el och grejer på det !

Puss 

// Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0