Börjar bli färdig!

Hej! Hur har ni det ? Det är verkligen roligt att fler och fler som hittar hit! 

Nu är det vara jag som ska fixa en nya header, och så, men jag har lyckats få till lie mer på designen! 

Mamma, pappa och jag var återigen och tittade på gården idag!  Började  skissa lite på hur den nya stalldelen skulle kunna se ut, men det är lite svårt att tänka på det innan man inte vet hur det blir, och sedan blir det ju mycket att göra i huset, det är verkligen inte bara att flytta in direkt.  Men lite  vill man ju  planera, så att man kan se hur mycket ett sådan tillbyggnad skulle kosta! 
Jag har räknat på att 3 boxar till , plus en spol platta vore lagom, då blir det 8 boxar totalt. Då kan man också separera inackorderings delen och våra hästars del, om  man vill. Har ni några tips?


Sov gott!

/Karin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0