Awsome förmiddag

Dagen började i SloWmoTion, shet vad jag var seg när jag vaknade! Men jag fick på P3 på datorn och sedan var jag uppe  på 5 ;) Kom ut i köket, och mötes av ; 4 glas med gammal oboy i, en pizzakartong med halväten pizza i , :S  smulor och annat skit :S men trött och dåsig som jag var orkade jag  faktiskt inte bry mig, jag  blundade helt enkelt för det, tog lite yoghurt och müsli och satte mig och läste nyheter på gp.se.

Sedan drog jag på mig ridbrallor och tröja och tog bilen till stallet, svårare än så är det inte att få en lyckad morgon;)När  jag var i stallet  brukar allt vara frid och fröjd, lika så idag :) Toppy var  finfin, och var duktig idag, eftersom vi tränade på kandaret! Red inne i ridhuset  med Rix FM som sällskap! Mkt trevligt! Sedan  gick vi upp till stallet igen, stretchade och  duschade henne, för att sedan se hur hon rullade sig i geggan i hagen ;)  de är för söta hästarna!

Nu är jag hemma och hat tagit en kopp kaffe och  lite fika! Ska packa det sista och så!

// karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0