Att läsa sina egna gamla inlägg?

Brukar ni göra det? Igår när jag hade svårt att sova så läste jag mina inlägg från juni och  juli 2008. Skojigt minsann! Jag måste säga att jag tycker mig läsa mellan raderna att jag var ganska frustrerad av att jag inte trodde att jag syntes. Jag känner kanske var väl fixerad vi detta och inte brydde mig om mitt inre så mycket.
Jag tror jag har ändrat inställning där lite, jag bryr mig mycket om mitt inre, tränar mental träning och avslappning och har börjat upptäcka tankens kraft mer. Jag är stolt över att nu kunna ha en mer ödmjuk framtoning i allt jag gör.

Jag kan gå och känna mig skit snygg bara för att jag är så fantastiskt glad, inte för att jag är supermejkad! Det känns bra ;) Jag  sitter som på nålar, vi har ännu inte fått reda på om vi får lägenheten än, jag hoppas  fortfarande, men någonting säger mig att vi inte fick den :S Det är bara att leta vidare! Och ärligt talat hade det nästan varit för bra för att vara sant! Första lägenheten man tittar på, så får man den, vi har inte vart inskrivna på boplats alls länge ( två veckor kanske), så nej jag tror inte på det .....

Nu ska jag snart åka till stallet med mamma och rida lite på Toppy. Sedan blir det morden i midsommer kl 21.00 

See ya 

// dräll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0