Götte söndag? Nej, inte idag !

Götte söndag  brukar det heta, dock inte idag.Nej idag är det sista veckan på jobbet innan jag tar två härliga veckors semester! Göttigt av rang ska det bli! Gårdagen bestod av tävling ( don´t ask) och lite kalas på kvällen! Vi  var i med lite gamla K6are från mitt år och sedan lite av  Sittande, pluss älsklingen! Det började med Rosé och fanta, sedan blev det en jäger shot, och portvin .
Jag älskar portvin! Det är väldigt  mumsigt och smutta på, ;) Sedan drog vi ner till kårhuset och badade i poolen, roligt och mysigt ! Med blöta underkläder gick vi och satte oss i bastun, och mös. Det blev lite slots och cider! Vi pratade om Björn Rosenström och hur fantastiskt allt var :)  Vi tog en taxi hem vid halv ett, somnade nog inte före tre dock :)  I morse var  inte peppen hög för att dra hem och städa bilen innan det snart är dags att köra till jobbet!  Jag har just ätit glass med chokladsås och  ett glas med kaffe! Det  behövdes verkligen!
Imorgon är det  Karin träning och på onsdag tror jag det blir lite hoppning.

Men nu måste jag dra mig, tar ändå 45 min att köra! 

// karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0