summering av helgen

Ännu en fantastisk helg har förflutit, vi började den i fredags kväll på flatön, hos Älsklingen föräldrar. Sedan sov vi ut i lillstugan och badade och solade hela lördag förmiddagen, 22 grader i vattnet är inte fy skam;) Göttigt värre alltså! Sedan  åt vi lunch med hans päron och  vänner, det var också göttigt, sedan tog vi bilen till Lysekil, lyssnade på Rosenström och myste. I Lysekil kollade vi in den nya strandpromenaden, riktigt fin alltså! Vi promenerade genom Lysekil, köpte glass och kollade in utsikten från kyrkan :) Man skulle kunna säga att det var en perfekt lördag, den fortskred hemma hos hans farföräldrar, där vi drack mumsig öl, och åt göttiga smörgåsar ;), vi kollade in sommarkrysset och en film med lasse åberg, gött värd film var det :)  Vi lade oss på vinden, för att efter 2 sek inse att den knarrade som f'*n, roligt tyckte jag, så det blev lite fnitter innan vi låg och pratade om livet och andra goda ting halva natten. Imorse vaknade jag  tidigt av att det INTE var soligt , jag blev lite ledsen och gick och duschade. Sedan blev det en tur på " stan" , käkade lite glass och  drack en latte. Bar av  hem igen för middag, en utsökt sådan som rundades av med Färska jordgubbar och vaniljglass.Vi drog tillbaka till flatön och förhörde oss om hur älsklingens föräldrar hade haft det,och  sedan drog jag hem, eller rättare sagt, så körde jag till stallet, ett träningspass senare är jag nu  hemma i lerum. Har göttat ihop en matlåda tills i morgon, och laddar för jobb, och ridning och fika med tjejerna på jobbet. 

Betyg för helgen:
100000 av 100, alltså perfekt. 
 ser ni göttebonna brännan jag fått ?? Den är göttig av rang!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0