Packlista till laholm

Hästen:
  • schabrak
  • lindor
  • boots
  • regntäcke
  • skrittäcke
  • Liniment
  • Flugspray
  • Finish Touch
  • Miracle Glow
  • Silverdos pälsglans
  • Shampoo-Color
  • Träns
  • Ledträns
  • Grimmor
  • Grimmskaft
  • Sadel
  • Sadelgjord
  • Longerlinor
  • Flughuva
  • Benskydd
  • Skummrem                  

Jag :
  • Ridstövlar
  • Hjälm
  • Kavaj
  • Plastrong
  • Ridbyxor
  • Handskar
  • Ridstrumpor
  • spö
  • Sporrar
Övrigt:
  • Foder
  • Fodermått
  • Hinkar
  • Vattendunk
  • Handdukar
  • Våtservetter
  • Svampar
  • Höpåsar
  • vitaminer och salt
Sådär, det var en lite förkortad version av min nuvarande pack-lista! På onsdag bär det av! Det är tävling torsdag,fredag och lördag för min del! På onsdag är det träning för Karin innan vi åker ner till laholm och installerar oss och Toppy! Vi kommer att bo med våra kusiner på en lantgård ( tror jag det var) Det kallas " bo på lantgård" väldigt trevligt och lungt ! Laholms tävlingarna är min favorit tävling på året, den är verkligen perfekt! Allt är så proffsigt ordnat och massor av fina hästar och duktiga ryttare. Det är roligt att det blandar klasserna, så att både lokala,regionala och nationella klasser på samma gång! 
Karin ( min tränare)( www.coaching4competens.se) kommer att rida fredag,lördag söndag. Fredag med sin unghäst Lenando och lördag och söndag med DeChenta ! Förhoppningsvis får jag också leka lite hästskötare åt henne. Det är det absolut bästa som finns! 

Nu ska jag städa  lite här hemma efter helgens mys, och sedan ska jag förhoppningsvis köra toppy till hovslagaren!

Vi ses !

/ karin 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0