Helgens planer

Imorgon är det " Äntligen Fredag"
 Det betyder en avslutning för ungarna på jobbet, och 2 dagars välförtjänt vila för oss ledare :) På torsdagar har vi alltid en kvällsaktivitet. Det brukar betyda ännu mer tid med kaninerna för barnen och sedan grillning  och mys!  Är man på övernattningsläger på Tånga Hed , så är det disko, spökvandring mm  ( helt enkelt lite mer spännande) !

Innan jobbet blir det stallet, så jag får väll gå upp vid halv 6 ungefär! Det blir till att dra på kaffe innan jag åker, så jag får mig en kopp i bilen på väg dit! Jobbet börjar kl 08.45-16.30, sen hem och duscha innan jag hämtar Ludde. Sn åker vi till flatön på kvällen, och på lördag ska vi vara i Lysekil,mysigt värre!
Eftersom jag känner mig så pass sliten nu, så sa jag faktiskt gå och lägga mig.

 trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0