Em-promenad!



Mitt ruffsig hår är en fantastisk kombination, av massor av fantastiska grejer! Som flätor, otvättat hår och trassliga toffsar ;)

Om en stund tänkte jag  åka upp till härskogen och gå en runda på 5 kilometers spåret:) Det är g. bra väder och lite regn har ju aldrig dödat mig ;)
Toppy har fårr tvätt och puts och massa gull idag, ingen ridning utan skor:( ska köra upp henne till Jimmy imorgon, så får han sko henne! Det blir kanoners!  Jimmy är  en grym hovslagare. Han är dock lte svår att få tag på :PMen jag skulle inte vilja byta ut honom mot någon, kan hända att Marco som skodde hästarna i Tyskland skulle få ta över men men:)

Nej nu ska jag peppa mig och min ipod innan promenaden.

// Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0