S i s t a dagen på höstterminen 2 0 0 9

Imorgon börjar mitt jullov, tack och lov så att säga. Nu sitter jag och lyssnar på miss li, ska snart åka till stallet och göra ordning för toppy! Det får bli ridning imorgon. Idag blir det bara att göra iordning, sen ska jag åka till skolan och mysa lite, läsa lite gamla bevis och sen blir det mattententa hela eftermiddagen. Jag ska bulla upp med massa mys, så jag inte vill gå därifrån:)

Igår var jag på medelgympa på fiskis johanneberg, det var inte super kul direkt. Ledaren verkade helr borta, tråkigt. Muskien var kass och jag blev helt opepp i att ta i allt vad jag kunde. Imorgon blir det step 1 på Västra hamngatan:) I måndag och tisdags var det ju step 1 också:) gött träningsvärken har inte gått över än;) i like!

jag är lite ledsen för min frukt har nästan tagit slut, å jag kunde inte äta fruktsallad till frukost idag:( jag brukar äta fruktsallad gjord på 1 banan, 1 apelsin och 1 äpple:) strö över lite kanel eller kardemumma och lite naturell yoghurt:) Namnam!!

Nej nu blr det stallet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0