Sol+LW+Höst= Sant

Idag insåg jag hur mycket jag förknippar Lars Winnerbäck med hösten. Har aldrig tänkt på det , men det  var verkligen som en blixt från klar himmel!
Ikväll börjar aspningen  till CCC, ska bli skoj och se vilka som ska ASPA. 
ASPA brukar vara så sjukt kul! Förra året när jag ASPADE K6, lärde jag känna alla mina små och stora älsklingar.  Och nu är vi som en familj, det är underbart :) Jag vill aldrig förlora er <3! ( det där var fjortis jag vet )

Annat som har hänt idag, är att vi har börjat med vårat projekt inom " Teknik för ett hållbart globalt samhälle", vi ska  göra en utredning om hurivida etanol drivna bilar  och  etanol produktion i sverige  kan föra sverige mot ett mer hållbart samhäll!

Låter inte detta intressant ? Har ni några tips, så får ni gärna säga till :)

Nu ska jag springa iväg till skolan och hänga med mina små hjärtan  :) 

Pusslala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0