Skolan here we goo :)

I skolan Sitter i skolan och  har klippt alla biljetter till våran gasquen på torsdag. Sittning och eftersläpp, vilket är nice :)  Igår var  jag vaken 37 timmar , det var sjukt jobbigt, och jag tror nog att jag skulle sova 10 timmar till nu direkt, Men man får skylla sig själv, när man tycker att det är en bra idé att vara vaken hela natten, för att sedan mötan nollorna när de började kl 8 på morgonen....

Har inga lektioner  idag, men jag ska köpa alla kursböcker , och sen ska jag läsa igenom de kapitel jag har missat från igår, och  sen blir det nollpoquarlen vid 17-18 tiden kanske:) 

Snart börjar nollningen lida mot sitt slut, och på lördag är det nollfinalen, största festen..  Tills dess är det dags att vara duktig studieteknolog, och sen efter nollfinalen börjar det vanliga livet, skolan pluggga, träna och festa :) Och rida förståss... Puss och smisk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0