Lv 3 lider mot sitt slut

Nu är tredje läsveckan snart slut, idag har jag bara en lektion i teknik för ett hållbart globalt samhälle. Sen ska jag handla porslin på IKEA, med friddy och kalle, det blir kul:) Jag ska också handla en whiteboard tavla, som jag kan ha på min ytterdörr. Jag ska flytta ;9 Till mölndal, från johanneberg, inte så långt kanske, men jag hoppas att det blir en stor skillnad!  Här var jag bor nu är 18 kvm, näst anhalt är någonstans mellan 30-33 kvm, vilken lyx :D 

Ikväll blir det korridorsfest hos anna, agnes, louise och oskar :) Ska bli riktigt kul! Träffa mina hjärtan;) Igår blev det ingen bio, men det blir det imorgon i stället, emd friddy, åsa, ludde och emelie:) Vi ska se patrik 1,5 :D 
Tänkte ta en promenad nu, typ 30/ 40 min, borde vara skönt, så jag piggnar till lite :) 

Vi Kanske ses !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0