en underbar dag

ute och promenixa precis:9 den vanliga rundan, den är trevlig! 
så här trött är jag inte
fantastiskt
 jag är glad idag, har vart i lerum, och  ridit, fixat med prinsessan:) fantastiskt!
i morgon ska jag åka och träna för Karin Öljemark, ska bli riktigt kul!  plugga lite ekonomi också, och tvätta . Jag gillar att tvätta, det är så nice när hela lägenheten luktar så fräscht:)  En del som händer denna veckan, och nästa. På fredag blir det lite kalas kalas  i kulan, med lite pateter, och sen blir det gasque:) 

I helgen var det kul kul, fredagen bjöd på korridors fest på olofshöd:) Hos anna och co. Roligt och massa mysigt folk var där! Kom hem alldeles för sent, sen tillbringades lördagen i sängen/lägenheten osv. jag frida och åsa och emelie  gick och kollade på patrik 1,5 och sen drog vi till john l´s och käkade tacobuffé :) trevligt trevligt:)

det är ett konstigt program på tv nu, det handlar om folk som gillar att vara nakna:S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0