Ekonomiföreläsning

Nu sitter jag på ekonomiföreläsning, eller om jag ska säga såhär, jag har rast..  Dricker lite kaffe och tycker mest att det är otroligt skönt att komma upp i vettig tid. Eftersom jag  endast 1 dag i veckan börjar kl 8, så blir det gärna att jag drar runt hemma och  är ganska oproduktiv. Jag hade gärna börjat kl 8 några mer dagar, bara för att komma upp, för då kan man komma hem tidigare och kunna göra saker innan det blir mörkt ute.

Igår var jag hos Karin Öljemark och tränade, kul att träna, men mindre kul att toppy inte är helt okej, så att vi ska till vetrinären snarast möjligt. Mindre kul eftersom jag var så fruktansvärt sugen på att komma igång och träna igen...  Det suger faktiskt rätt hårt.

ikväll blir det en öl i kajsa baren efter en hård dag i skolan. Ska sitta med vårt projektarbete hela eftermiddagen, och sen kanske lite ekonomi också..
burrsåhär tråkigt hade jag på ekonomin :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0