Projektarbete- en grå strimma i den annars så soliga vardagen

ungefär vad jag tycker om att skriva projektarbete, just nu iaf.. Alltid så stressigt, och sen måste man samasas med en massor av viljor, och pyssla ihop ett nice schema, för såklart går alla olika kurser, så att det  blir helt random tider och dagar. Det är skönt att vi har sluppit använda helger iaf. Men det  är också nackdelen med att inte har kunnat skriva med några från kemi, för då vet man att det är okej att sitta och jobba på helgerna. 

Att kul som hänt sen igår.. , nja .. Jag har just var och ätit med Frida i kårhuset, mycket mysigt!  Jag sov väldans gott i natt, sådär så att jag drömde om massa sjuka saker, och vaknade precis när man är mitt i drömmen, inte så kul.. Jag  tror jag uppskattade drömmen, för jag  ville bara somna om och  vet vad som hände. 

Nu väntar jag på att mamma ska komma och hämta mig, så vi kan åka till stallet. Sen  i kväll, ska jag sitta och plugga på min redovisning. Den är i morgon, vid halv 2 tiden. 

Jag har börjat använda mina glasögon allt mer, det är ganska nice, jag blir inte alls lika trött i ögonen av dem, som av linserna. Speciellt när man sitter framför en dator länge, är det skönt att  bara ha glasögonen. De ser ut såhär;yee Fick dem i somras, men har nog bara använt dem typ 10 gånger, det är lite konstigt, för jag gillar dem egentligen. 

 Men nu ska jag städa lite innan jag ska ta en promenad till korsvägen ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0