P3 -

Sitter och lyssnar på P3 star, som vanligt, webbradio så klart:) Mamma kommer snart och hämtar mig, vi ska till hoppytoppy. Imorgon är det dags att åka till ÅBY , och vetrinären Johan, för att kolla upp henne, så att vi kan få veta om det är något fel på henne.

Skolan idag har vart rolig , iaf fram till lunch! Vi hade en gruppövning, det var riktigt skoj, vi skulle, genom att få viss information  välja ut en driftchef till en fabrik, det lurig med det hela avr att alla hade fått ganska olika information om  kriterierna för tjänsten. Målet var att vi tillsammans skulle komma fram till vilken av dem som var mest lämplig, genom att  alla skulle föra fram sin information.  I slutet insåg vi att det bara fanns en av de sjuk kandidaterna som uppfyllde alla kriterier för att få jobbet, Mycket spännande. Sedan skulle vi utvärdera hela vår process. Vi hade hela tiden en kille som satt och övervakade och utvärderade hur vi värligen gjorde, och sedan fick han kommentera vårt tillväga gångsätt, då insåg man tydligt att man inte snappade upp allt som hade hänt i gruppen.

Sen hade vi föreläsning i Hållbar utveckling, det var g. intressant  till en början, men sedan efter pausen blev det väldigt monotomt, så jag började skriva recept och planeringslistor tills imorgon  och sånt. Sedan skrev vi klart vårt arbete om Etanol som drivmedel. Skönt att få inte utan stress, väldigt effektivt har arbete varit.  På fredag får vi vår hetenta som vi ska göra. 

Imorgon 'är det sektionsmöte , kul ( eller jävligt tråkigt) Men men, vi ska laga mat till efteråt. Det blir den berömda ost och skinksåsen och pasta. Sen är det revy pub i nox. Trevligt! 

På fredag ska vi på grönsittning på IT , och sen ska jag tvätta på morgonen ( eller  vid 8 , om man  nu räknar det som morgon ) .

Fick klart mitt kontrakt igår, så nu är det officiellt, jag flyttar den 1 december ( eller några dagar innan, beror lite på)  till mölndal, ungefär vid jungfruplatsen. Skojj ;) Att få lite större ska bli så skönt.  Då kan man ju ha lite mer folk hos sig, och aksnke köpa en soffa till och med ;) Det blir nice .... Mn nu måste jag verkligen gå, så jag hiner med allt jag ska packa innan mamma kommmer ;) Puss Pussglla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0