Navid Modiri och Gudarna

Nu är jag precis hemkommen från en fantastik konsert på sticky fingers! Navid Modiri och Gudarna hade realeasfest, och spelning och grejer, det går bara att säga en sak ( och den har jag redan nämnt) ;)  Annat jag vikt dagen till, var att plugga ( såklart) såhär i tenta tider är man i skolan 24/7, tog sovmorgon i morse, sen lyssnade jag på bra musik och gjorde i ordning mig i vanlig ordning.  Sen tog jag en kul pic med webkameran inna jag drog. Tyckte den passade in på temat.. 
Nu är jag hög på livet, om man nu kan vara det.  Jag skulle kunna säga jag älskar dig till alla!

Tyvärr så var  jag upptagen med att dansa och annat kul på koserten, så jag glömde att föreviga dessa "moments" , men förhoppningsvis blir det bilder i tidningen imorgon ;) 

Nu ska jag lägga mig i sängen och vila lite, så jag varvar ner.

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0