Aspning-äspingar

Nu sitter man här igen, hela helgen har gått och fester har det blivit, två stycken tilk och med.. En som kom lite spontant igår.. Men jädrans vad kul det var ;) Slutade vid halv 3 tiden någon gång..  Mycket rödvin och god mat ;) Var lite segt att gå upp imorse, men sedan har  man vart igång hela dagen med skolsaker! Och  föreläsningar.

Imorgon ska vi göra en ppt presentation till vårt projekt- arbete, och på onsdag är det presentattion!

Maten jag  gjorde var god :) Det är manglad biff med ungsrostad potatis och rödlök och mummsiga saker ;)
Med mjölk till såklart:D

Ikväll är det säkert något kul på TV, jag ska inte göra något, bara sova. Det är vikigt at få tillräckligt mycket sömn tror jag , jag sover ofta förlite, och det är itne bra för hälsa, borde försöka sova 8 timmar per natt.
sussaAtt det inte blir såhär! Jag vill ju må bra och vara pigg, så som jag var förut !

Jag kollar på MADE nu på MTV, det är rätt kul, fast ganska dåligt egentligen ;)


Nu måste jag diska .. :P Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0