Storm

Idag är det näst intill storm ut, det hoppas jag  ni har märkt :) Idag har det hunnits med massvis av saker! B la Fixa stallet , lämna bussen på service och luncha med Karin. Vi hann även med en lite shoppingtur i det blåsiga Göteborg. 

Mat inhandling står på schemat i eftermiddag, och sen blir det en skön promenad i kväll. Borde städa mitt rum också, men urk vad tråkigt ..... 

Nu fick jag visst mer bråskande saker att göra än att blogga!

Mvh chalmeristblondinen



Nu var man tillbaka igen, det är Sverige- Grekland i fotbolls EM på TV nu, mamma sitter och skriker där uppe. Jag har ingen ro att sitta där uppe, jag tror jag måste gå ut en sväng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0